تایتل قالب
شرکت خصوصی فعال در زمینه تولید و تجارت فرش، سجاده فرش و تابلو فرش


۳ مطلب در بهمن ۱۳۹۸ ثبت شده است
فروش اینترنتی فرش ماشینی تک ستاره کویر کاشان

فروش اینترنتی فرش ماشینی تک ستاره کویر کاشان

 

در این مقاله قصد داریم تا در مورد فرآیند فروش اینترنتی فرش ماشینی کاشان با شما صحبت کنیم. چنان چه بدنبال آن هستید که خرید فرش ماشینی خود از شرکت فرش تک ستاره کویر کاشان را به صورت آنلاین انجام دهید، مطالعه این مقاله می تواند به شما کمک کند.

 

فرش چیست؟

قالی یا فرش نوعی گستردنی بافته شده از الیاف پنبه، پشم و در بعضی موارد ابریشم است که معمولاً برای پوشش زمین به کار می‌رود. به دست بافتهٔ پُرزدار و گره‌دار قالی گفته می‌شود. از آنجا که قالی و فرش همیشه نقش‌های زیبا بر خود داشته‌اند، امروزه به جنبهٔ تزئینی آن نیز توجه می‌شود. از سال ۱۳۹۳ به بعد شهر کاشان به عنوان پایتخت فرش جهان معرفی و این اثر ماندگار در میراث ملموس یونسکو با شماره ۰۰۳۸۳ ثبت گردید. هم‌اکنون بیش از ۱۲۰۰ کارخانه تولید فرش ماشینی و ۷۰۰ کارگاه تولید فرش دستبافت در منطقه کاشان و آران و بیدگل مشغول به فعالیت می‌باشد. صادرات فرش در ایران یکی از فعالیت‌های اقتصادی پر سود محسوب می‌شود (منبع).


فرش چهل تکه کد 1

فرش چهل تکه چیست؟

قطعاً شما هم با فرش ماشینی آشنا هستید. در هر کجا که باشید، چه برای تزئین آن محل و چه برای مناسب ساختن زمین برای استراحت و نشستن دنبال آن بوده اید که مکان مورد نظر خود را با فرش ماشینی بپوشایند. همانطور که می دانید فرش ماشینی به صورت یک تکه بافته می شود. بر خلاف فرش ماشینی سنتی که به صورت یک تکه هست، همانطور که از نام فرش چهل تکه پیداست، فرش چهل تکه از بهم پیوستن تکه های متعددی از فرش ماشینی بافته شده است.


قیمت فرش سجاده ای کاشان

در این مقاله در مورد این که قیمت فرش سجاده ای کاشان به چه چیزی بستگی دارد صحبت می کنیم.

 

قیمت فرش سجاده ای کاشان در شرکت سجاده باف به چه عواملی بستگی دارد؟

 

شانه فرش سجاده ای تک ستاره کویر

منظور از شانه فرش سجاده ای چیست؟ منظور از شانه فرش سجاده ای تک ستاره کویر تعداد گره هایی است که در بافت یک متر از عرض فرش سجاده ای ستاره کویر زده شده است. به عنوان مثال، چنان چه ادعا شود که یک سجاده فرش 500 شانه است باید در یک متر از عرض سجاده فرش تعداد 500 گره وجود داشته باشد. بالا رفتن شانه سجاده فرش موجب افزایش قیمت فرش سجاده ای ستاره کویر می شود.