تایتل قالب
شرکت خصوصی فعال در زمینه تولید و تجارت فرش، سجاده فرش و تابلو فرش


فرش چهل تکه کد 1

فرش چهل تکه چیست؟

قطعاً شما هم با فرش ماشینی آشنا هستید. در هر کجا که باشید، چه برای تزئین آن محل و چه برای مناسب ساختن زمین برای استراحت و نشستن دنبال آن بوده اید که مکان مورد نظر خود را با فرش ماشینی بپوشایند. همانطور که می دانید فرش ماشینی به صورت یک تکه بافته می شود. بر خلاف فرش ماشینی سنتی که به صورت یک تکه هست، همانطور که از نام فرش چهل تکه پیداست، فرش چهل تکه از بهم پیوستن تکه های متعددی از فرش ماشینی بافته شده است.

 

نحوه تولید فرش چهل تکه به چه صورت است؟

برای تولید فرش چهل تکه ابتدا باید قطعات و تکه های آن تولید شود. تولید قطعات و تکه های فرش چهل تکه درست به شیوه تولید فرش ماشینی تولید می شود منتهی در ابعادی که قرار است در فرش چهل تکه مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال، ابتدا فرش ها در سایزهای 25 در 25 سانتی متر تولید می شوند و در ادامه به وسیله دستگاه های مخصوص به یکدیگر دوخته می شود.

پس از آن که تکه های فرش به یکدیگر دوخته شدند، سپس به اندازه سایز فرش پشت آن جاجیم دوخته می شود. در پایان کار، به منظور زیبا شدن فرش به لبه های آن قیطونی دوخته می شود.

 

مشخصات فنی فرش چهل تکه کد 1

فرش چهل تکه ای که مشاهده می کنید، از تکه های 1200 شانه تولید شده است. الیاف این تکه ها صد در صد اکریلیک هیت ست شده و قابل شستشو است.

 

قیمت فرش چهل تکه چقدر است؟

قیمت فرش چهل تکه کد 1، به ازای هر متر 350 هزار تومان است. قطر فرش چهل تکه ای که مشاهده می کنید 2 متر است. از آنجایی که در تولید فرش چهل تکه گرد مقداری از فرش پرت می شود لذا برای محاسبه قیمت فرش چهل تکه دایره ای مساحت آن به شیوه مربع حساب می شود. قیمت این فرش چهل تکه 1 میلیون و 400 هزار تومان است.

 

 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی