تایتل قالب
شرکت خصوصی فعال در زمینه تولید و تجارت فرش، سجاده فرش و تابلو فرش


۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است
قیمت فرش سجاده ای مصلی

چنان چه قصد دارید برای مصلی مد نظر خود فرش سجاده ای تهیه کنید و می خواهید از قیمت فرش سجاده ای مصلی آگاه شوید مطالعه این مقاله به شما کمک می کند.

در مقاله های قبلی سایت شرکت سجاده فرش تک ستاره کویر کاشان به صورت مفصل در مورد کیفیت، رنگ و نحوه خرید فرش سجاده ای مصلی صحبت کردیم. در این مقاله قصد داریم تا به صورت اختصاصی در مورد قیمت فرش سجاده ای مصلی با شما صحبت کنیم.

پیش از آن که لیست قیمت فرش سجاده ای مصلی را ارائه کنیم، ابتدا نیاز است که با عوامل موثر بر قیمت فرش سجاده ای مصلی آشنا شویم.


یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خرید فرش سجاده ای نیاز است بدانید، مفهوم شانه و تراکم فرش سجاده ای است. شرکت سجاده فرش تک ستاره کویر کاشان در مقالات خود این مفهوم را به این شرح توصیف کرده است.

در سایت این شرکت آمده است که منظور از شانه سجاده فرش تعداد پودهایی است که در بافت یک متر از عرض فرش سجاده ای زده شده است. به منظور سهولت شمارش شانه فرش سجاده ای، عموما از معیار گره استفاده می کنند. یعنی تعداد گره هایی که در بافت یک متر از عرض فرش سجاده ای زده شده است، نشانه شانه فرش سجاده ای است. یعنی چنان چه فرش سجاده ای 500 شانه باشد، باید در بافت یک متر از عرض آن تعداد 500 گره وجود داشته باشد.

همچنین شرکت سجاده فرش تک ستاره کویر کاشان، تراکم فرش سجاده ای را به معنی تعداد پودهایی که در بافت یک متر از طول فرش سجاده ای زده می شود، تعریف کرده است. به منظور سهولت شمارش تراکم فرش سجاده ای، از معیار گره استفاده می کنند. تعداد گره در بافت طولی فرش سجاده ای یک سوم تعداد پودهاست. یعنی چنان چه گفته شود که فرش سجاده ای 2100 تراکم است به این معنی است که در بافت یک متر از طول آن تعداد 2100 ردیف پود و 700 گره زده شده است.


فرش شاه پسند ۹۹-۱-۱۴ ۰ ۰ ۱۵۸

فرش شاه پسند ۹۹-۱-۱۴ ۰ ۰ ۱۵۸


فرش چهل تکه کد 8

مشخصات فنی فرش چهل تکه کد 8

فرش چهل تکه ای که مشاهده می کنید، 1200 شانه با تراکم 3600 است. این کیفیت در حال حاضر جزء برترین کیفیت های فرش ماشینی موجود در بازار است. الیاف این فرش چهل تکه از جنس اکریلیک هیت ست شده هستند که پرزدهی هم ندارند

 

فرش چهل تکه کد 8 به روش چاپی تهیه شده است. به این معنا که ابتدا تکه فرش های خام سفیدرنگ به یکدیگر چسبیده اند و سپس رنگ آمیزی شده اند. نوع دیگر فرش چهل تکه، فرش چهل تکه ای که قطعات آن از قبل رنگ آمیزی و بافته شده اند. باید گفت که کیفیت و استحکام فرش چهل تکه که رنگ آمیزی نشده باشد بیشتر است. در مقابل، فرش های چهل تکه رنگ آمیزی شده از تنوع رنگ بسیار بیشتری برخوردار هستند

 

ابعاد فرش چهل تکه کد 8، 1.5 متر در 2.25 متر است. قیمت این فرش چهل تکه 1181250 هزار تومان است.

 


فرش شاه پسند ۹۹-۱-۱۳ ۰ ۰ ۱۲۱

فرش شاه پسند ۹۹-۱-۱۳ ۰ ۰ ۱۲۱


سجاده فرش 1000 شانه کاشان طرح ضیافت آبی

در این مقاله قصد داریم یکی از تولیدات شرکت سجاده فرش تک ستاره کویر کاشان به نام سجاده فرش 1000 شانه کاشان طرح ضیافت آبی را خدمت شما معرفی کنیم. سجاده فرشی که مشاهده می کنید سجاده فرش 1000 شانه کاشان طرح ضیافت آبی است که در ادامه با ویژگی های این سجاده فرش بیشتر آشنا خواهید شد.