تایتل قالب
شرکت خصوصی فعال در زمینه تولید و تجارت فرش، سجاده فرش و تابلو فرش


فروش اینترنتی فرش ماشینی تک ستاره کویر کاشان

فروش اینترنتی فرش ماشینی تک ستاره کویر کاشان

 

در این مقاله قصد داریم تا در مورد فرآیند فروش اینترنتی فرش ماشینی کاشان با شما صحبت کنیم. چنان چه بدنبال آن هستید که خرید فرش ماشینی خود از شرکت فرش تک ستاره کویر کاشان را به صورت آنلاین انجام دهید، مطالعه این مقاله می تواند به شما کمک کند.

 

فرش چیست؟

قالی یا فرش نوعی گستردنی بافته شده از الیاف پنبه، پشم و در بعضی موارد ابریشم است که معمولاً برای پوشش زمین به کار می‌رود. به دست بافتهٔ پُرزدار و گره‌دار قالی گفته می‌شود. از آنجا که قالی و فرش همیشه نقش‌های زیبا بر خود داشته‌اند، امروزه به جنبهٔ تزئینی آن نیز توجه می‌شود. از سال ۱۳۹۳ به بعد شهر کاشان به عنوان پایتخت فرش جهان معرفی و این اثر ماندگار در میراث ملموس یونسکو با شماره ۰۰۳۸۳ ثبت گردید. هم‌اکنون بیش از ۱۲۰۰ کارخانه تولید فرش ماشینی و ۷۰۰ کارگاه تولید فرش دستبافت در منطقه کاشان و آران و بیدگل مشغول به فعالیت می‌باشد. صادرات فرش در ایران یکی از فعالیت‌های اقتصادی پر سود محسوب می‌شود (منبع).

همهٔ پژوهشگران بدون چون و چرا بر این نکته اعتراف دارند که قالی و قالی‌بافی از آسیا شروع شده‌است. پژوهشگران بر این عقیده‌اند که ترکستان، ایران و قفقاز می‌باید مهد اولیهٔ این هنر بوده باشند. از عباراتی که در انجیل و ادبیات کلاسیک آمده به این نتیجه رسیده‌اند که هنر شرقی قالی‌بافی مدت‌ها قبل از میلاد مسیح شناخته شده و وجود داشته‌است.

هومر حماسه‌سرای معروف سدهٔ هفتم پیش از میلاد یونان صحبت از «کاناپه‌ای که با یک قالی ارغوانی مفروش شده بود» می‌کند. یا گزنفون مورخ، فیلسوف و سردار آتنی که در سال ۴۰۱ پیش از میلاد به جنگ با ایرانیان باستان پرداخته، گزارش کرده‌است که ایرانیان عادت دارند روی قالی‌های نرم استراحت کنند. با نگاهی به نقشهٔ جغرافیا امروزه منطقهٔ وسیعی شامل کشورهای آسیای صغیر، ترکیه، قفقاز، ایران، ترکمنستان، پاکستان، افغانستان، هند، تبت، چین، مصر، اسپانیا و حتی کشورهای شبه‌جزیرهٔ بالکان مانند رومانی را می‌یابیم که هنر و صنعت قالی‌بافی در آن‌ها وجود دارد؛ ولی آنطور که پژوهشگران گفته‌اند، ایرانیان نخستین قومی بوده‌اند که به قالی‌بافی پرداختند و در این زمینه سرآمد جهانیان شدند. چنان‌که آخرین پژوهش‌های باستانشناسی هم دال بر این موضوع هستند. منظور اشاره به قدیمی‌ترین قالیِ پُرزدارِ شناخته‌شدهٔ موجود در جهان یعنی قالیچهٔ پازیریک است که در سال ۱۹۴۹ میلادی برابر با ۱۳۲۷ هجری شمسی توسط گروهی از باستان‌شناسان روسی به سرپرستی پروفسور رودنکو در حفاری‌هایی در منطقهٔ آلتای سیبری جنوبی در درهٔ پازیریک کشف شد.

تاریخچهٔ بافت قالی (یا فرش) تا آنجا که دانسته شده‌است، به هزارهٔ پنجم و ششمِ پیش از میلاد در آسیای مرکزی برمی‌گردد. قالی ایرانی پازیریک، قدیمی‌ترین قالیِ دستبافِ یافته‌شدهٔ جهان است که در سیبری کشف شده و بافت ایران در دوران هخامنشیان است. قالی‌بافی در سدهٔ ۱۰ میلادی به وسیلهٔ مورها به اسپانیا شناسانده شدجنگ‌های صلیبی باعث شد تا قالی‌های ترکی به اروپا برده شوند که در آنجا بیشتر از دیوارها آویزان می‌شد یا بر روی میزها قرار می‌گرفت؛ بنابراین، از آغاز آشناییِ اروپاییان با قالی، آن‌ها به آن به دیدهٔ یک اثر هنری و نه یک زیراَنداز می‌نگریستند. پس از گسترش تجارت در سدهٔ ۱۷، قالی‌های ایرانی به شکل چشمگیری به اروپای غربی شناسانده شدند.

امروزه مراکز عمدهٔ تولید و بافت قالی، کشورهای ایران، پاکستان، هند، ترکیه، شمال آفریقا، منطقهٔ قفقاز، نپال، اسپانیا، ترکمنستان و تبت می‌باشند.

 

 

فرش ماشینی چیست؟

فرش ماشینی گونه‌ای مصنوعی از قالی است که بر خلاف قالی دستبافت توسط ماشین‌آلات صنعتی بافته می‌شود. به دلیل سرعت تولید و همچنین ارزان بودن مواد اولیه نسبت به قالی دستبافت قیمت ارزانتری دارد و از مزایای آن ساده‌تر بودن اجرای آن، بهتر بودن نقش و باکیفیت‌تر انواع تصاویر هنری و شخصی روی آن است (منبع).

 

پیشینه فرش ماشینی کاشان

پیشینهٔ تلاش برای تولید فرش در ایران، به هزارهٔ دوم پیش از میلاد می‌رسدفرش پازیریک کهن‌ترین فرش جهان، اثری ایرانی است. آثار گران‌بها و زیبایی که از بخش‌های مختلف ایران به دست آمده، گواه آن اند که منسوجات ارزشمند و بحث‌برانگیزی در این دوران وجود داشته‌اند، از جمله تابوت سفالی دوران دالما، کردستان، همچنین آیینهٔ مسیِ زنگ‌زدهٔ نوعِ ایلامی در تپه سیلک و سایر مناطق.

بعد از گذشت هزاره‌های متمادی، تقریباً در هزارهٔ دوم پیش از میلاد، انسان توانست چگونگیِ به‌هم‌ریسیدنِ نخ‌ها و ساختنِ طناب را کشف کند. این اکتشاف مانند تمام اکتشاف‌های تاریخ فواید بسیار سودمندی برای هنر و صنعتِ آن دوران داشت. از جمله آن که از رشته‌های درهم‌تنیدهٔ طناب مانندی برای زیباییِ ریشه‌های فرش استفاده می‌کردند. آثار به‌دست‌آمده از مناطقی مانند گورهای مارلیک، قلعهٔ کوتی در دیلمان، و همچنین حسنلو نزدیک ارومیه شاهدهایی بر این ادعا هستند.

تاریخچه پیدایش فرش ماشینی در ایران نشان می‌دهد که این محصول در ایران عمری تقریباً ۴۰ ساله دارد. در ابتدای دهه ۵۰ اولین فرش ماشینی تولید داخل در کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان توسط ماشین‌های مخمل بافی ژاکارد و با الیاف مصنوعی براق و پرز نسبتاً کوتاه و وزن سبک، بافته و روانه بازار گردید.[۲] همزمان با آن عده‌ای از تجار، فرش‌هایی با همین مشخصات و تا حدی مرغوب‌تر از کشور بلژیک وارد بازار ایران نمودند و سلیقه ایرانی را با پدیده فرش ماشینی آشنا کردند.

با مشاهده استقبال نسبتاً مطلوبی که مردم از فرش ماشینی به عمل آوردند صاحبان گروه صنعتی بهشهر که از کارخانه‌داران و سرمایه‌گذاران خوشنام کشور بودند، اقدام به تأسیس شرکت بزرگی به نام شرکت صنایع کاشان نمودند که فعالیت آن در زمینه تولیدات مواد مرتبط با فرش و همچنین خود فرش ماشینی بود و اولین محصول آن در سال ۱۳۵۳ به بازار عرضه شد. این محصول با نمونه‌های قبلی کاملاً متفاوت و شباهت‌های زیادی به فرش دستباف داشت که به خصوص نوع پشمی آن فوق‌العاده مورد اقبال عمومی قرار گرفت. متعاقب آن شرکت‌های دیگری از جمله شرکت شهباف که بعدها به فرش گیلان تغییر نام داد و همچنین شرکت‌های فرش پارس و مولن روژ (نقش ایران) و فرش اکباتان تأسیس و به رقابت پرداختند.

این امر تا اواخر سال ۵۷ به‌طور معمول ادامه داشت و شرکت‌های بزرگ تولیدکننده فرش با هم در حال رقابت بودند. پس از مصادره اموال و کارخانجات تعدادی از سرمایه‌داران ایرانی در سال ۵۸ از جمله شرکتهای ملی (مصادره شده)، کارخانجات فرش ماشینی موجود نیز چون صدها واحد تولیدی دیگر زیر پوشش مدیریتی سازمان‌های دولتی مثل سازمان صنایع ملی ایران، بنیاد مستضعفان و جانبازان و درآمد و مدیران دولتی اکثراً کم تجربه و بیگانه با مسائل صنعت، به مدیریت این کارخانجات بزرگ و با ارزش منصوب شدند و از آن پس منحنی حیات این کارخانجات به سراشیبی افتاده و رو به افول نمود.

در سال ۵۷ تعدادی از متخصصان صنعت نساجی و دست‌اندرکاران صنعت فرش ماشینی و همچنین پاره‌ای از کارخانه‌داران که تا آن زمان در رشته‌های دیگر نساجی فعال بودند به فکر ایجاد واحدهای جدید فرش ماشینی افتادند و کارخانجاتی از قبیل قالی سلیمان، فرش مشهد، فرش شیراز (دناژ)، فرش مازندران، فرش باستان و ستاره کویر و تعدادی دیگر در گوشه و کنار کشور و با ماشین‌های مربوط به آن زمان مثل وندویل ALD۶۱ و AL۱ و TEXTIMA شروع به کار نمودند و از همین‌جا سیر تحول فرش ماشینی در بخش خصوصی و توقف یکی پس از دیگری کارخانجات بزرگ موجود تحت پوشش دستگاه‌های دولتی آغاز شد. با انتقال تدریجی متخصصان شاغل در کارخانه‌های بزرگ به کارخانه‌های نوپا رقابت جدیدی در زمینه تولید فرش ماشینی در میان واحدهای بخش خصوصی درگرفت، ولی تحول اساسی در صنعت فرش ماشینی در کشور از سال ۶۵ شروع شد که این سیر تحول موجب ایجاد بیش از ۱۶۰۰ واحد کوچک و بزرگ تولیدکننده فرش گردید که در حال حاضر مشغول رقابتند (منبع).

 

اینترنت چیست؟

شبکه‌ی جهانی وب مکان فوق‌العاده‌ای است؛ ولی آیا تا به‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید چه کسی اینترنت را اختراع کرده است؟ پاسخ این سؤال، بر‌خلاف برخی اختراعات، ساده نیست؛ چرا که اعتبار این کار متعلق به شخص واحدی نیست. در وهله‌ی اول افرادی هستند که اینترنت را از لحاظ تئوری اختراع کردند؛ ایده‌ی مکانی که در آنجا تمام دانش‌ها در اختیار تمام افراد جهان قرار بگیرند. پس از آن افرادی هستند که اینترنت را به شکلی که امروزه می‌شناسیم، کرم‌چاله‌ی اطلاعات بر پایه‌ی تکنولوژی با سرعتی بالا که هر روز از آن استفاده می‌کنیم، اختراع کردند.

شاید تاریخ اینترنت به اوایل قرن بیستم بازمی‌گردد، زمانی که نیکولا تسلا تئوری یک سیستم بی‌سیم جهانی را بیان کرد؛ او باور داشت اگر برق کافی در اختیار داشته باشد، می‌تواند به انگلیس در آن سوی اقیانوس پیغام ارسال کند. سپس پای مارشال مکلوهان به میان آمد و یک دهکده‌ی جهانی اطلاعات را که از طریق تکنولوژی قابل دسترسی است، پیش‌بینی کرد. در نهایت، ونوار بوش فرضیه‌ی مکانیک اینترنت را بیان کرد؛ ماشینی که آن را «میمکس» نامید و به کاربران اجازه می‌دهد در بین مجموعه‌ی عظیمی از اطلاعات که از طریق شبکه‌ای از لینک‌ها به هم متصل هستند، جستجو کنند.

 

اواخر دهه‌ی ۶۰، ایده‌های تئوری سابق سرهم شدند و با ساخت آرپانت، شکلی سه‌بعدی به خود گرفتند. سازمان پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته‌ی شبکه (ARPANET) که توسط وزارت دفاع آمریکا تأسیس شده بود، از روشی برای انتقال داده‌های الکترونیکی به نام «راه‌گزینی بسته‌های کوچک» استفاده می‌کرد تا کامپیوترهایی را که به‌تازگی طراحی شده بودند، در یک شبکه قرار دهد. مدت کوتاهی پس از ساخت آرپانت، دو دانشمند پا پیش گذاشتند تا آن را حتی بیش از این تغییر دهند.

رابرت کان و وینتون سرف در ساخت چیزی که احتمالا مهم‌ترین بخش اینترنت است و ما امروزه استفاده می‌کنیم، یعنی پروتکل TCI/IP، همکاری کردند. TCP و IP الگوی نحوه‌ی انتقال داده‌ها بین‌ شبکه‌ها هستند. به احتمال زیاد پیش از این در مورد آی‌پی شنیده‌اید؛ به دلیل اینکه هر شبکه‌ای یک آدرس آی‌پی اختصاصی دارد، اطلاعاتی که از آن‌ها برای تشکیل داده‌ها استفاده شده، به جایی می‌رود که نیاز است.

در سال ۱۹۸۳، کار TCP/IP به پایان رسید و آماده‌ی استفاده شد. آرپانت این سیستم را در دستور کار قرار داد و شروع به جمع‌‌آوری سیستمی از شبکه‌ها یا شبکه‌ای از شبکه‌های کوچک‌تر کرد که نقش پیشگامی برای اینترنت مدرن را ایفا کرد و شبکه جهانی وب (WWW) نام‌گذاری شد.

 


شبکه جهانی وب در واقع با اینترنت متفاوت است


اغلب از این عبارت در هر جایی استفاده می‌شود؛ ولی شبکه‌ی جهانی وب در واقع با اینترنت متفاوت است. شبکه‌ی جهانی وب فقط مجموعه‌ای از شبکه‌ها است که داده‌ها را به شکل وب‌سایت‌ و هایپرلینک‌ به هم متصل می‌کند؛ اما اینترنت به معنای همه‌ی چیز در این مجموعه است. بنابراین، گرچه به نظر می‌رسد اینترنت همین دیروز اختراع شده است؛ اما مفهوم آن در واقع قدمتی ۱۰۰ ساله دارد. تنها مورد این است که این روزها کمی بهتر به نظر می‌رسد (منبع) .

با اختراع اینترنت و در ادامه ورود آن به عرصه شهروندی، تمامی ابعاد و جوانب زندگی انسان ها و چگونگی روابط بین آنها تحت تاثیر قرار گرفت. یکی از این عرصه ها، عرصه کسب و کار و تجارت و داد و ستد بود. زمانی که ورود اینترنت خرید و فروش اینترنتی را برای مشتریان امکان پذیر ساخت شکل تازه ای از خرید و فروش در دنیای کسب و کار روی کار آمد به گونه ای که مشتریان از راه دور و بدون صرف زمان و هزینه برای جابجایی تنها با چند کلیک ساده می توانستند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

همانند دیگر صنایع و کسب و کارها و خدمات، دنیای سجاده فرش و فرش سجاده ای نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تحت تاثیر اینترنت قرار گرفته به گونه ای که بسیاری از مشتریان فرش و فرش سجاده ای مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری می کنند.

شرکت سجاده فرش تک ستاره کویر کاشان به منظور همپایی با این تغییر چند سالی است که اقدام به راه اندازی فروشگاه مجازی فرش سجاده ای کرده است. از آنجایی که تولید فرش سجاده ای در کشور به دو شهر کاشان و آران و بیدگل محدود می شود، فروشگاه های اینترنتی فرش سجاده ای و در کل خرید و فروش اینترنتی فرش سجاده ای می تواند تاثیر شگرفی بر خرید و فروش فرش سجاده ای شرکت های سجاده فرش داشته باشد و رضایت مشتریان شرکت های سجاده فرش را افزایش دهد.

 


فروش اینترنتی فرش ماشینی تک ستاره کویر کاشان


همه ما بارها برای خرید مایحتاج روزمره زندگی به فروشگاه‌های مختلف مراجعه و کالاهای موردنیاز خود را با پرداخت هزینه آن‌ها خریداری کردیم. اتفاقی که در دنیای مجازی بخصوص در یک دهه اخیر توجه بسیاری از صاحبان کسب‌ و کارها را به خود جلب کرده، فروش اینترنتی محصولات و خدمات است.

به این تعریف توجه کنید: هرگاه فرایند سفارش به‌ صورت آنلاین و تحویل کالا از طریق تحویل پستی انجام گرفت و هرگاه سفارش به‌صورت مجازی و تحویل آن به‌صورت دانلود بود ( مانند: فیلم های آموزشی و خرید نرم افزار) به آن فروش اینترنتی گفته می‌شود (منبع). در واقع، فروش اینترنتی فرش ماشینی تک ستاره کویر کاشان به این معناست که شما به صورت آنلاین فرش ماشینی مد نظر خود را سفارش می دهید و شرکت فرش تک ستاره کویر کاشان هم بدون نیاز به حضور شما فرش ماشینی مورد نظر را برای شما ارسال می کند. این معنای فروش اینترنتی فرش ماشینی تک ستاره کویر کاشان است. 

 


فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی تک ستاره کویر کاشان چیست؟


فروشگاه اینترنتی به وب سایتی گفته می شود که تعدادی کالا یا خدمات از هر نوعی را در ویترین خود عرضه می کند. مشتریان برای استفاده از آن خدمات یا کالاها می توانند به فروشگاه سفارش بدهند؛ و حتی هزینه خدمات یا کالا را به صورت آنلاین پرداخت نمایند. برای افزایش فروش و دریافت سفارش از مشتری معمولا سیستمی به نام سبد مجازی خرید وجود دارد که می توان سفارشات را در آن ثبت نمود. سایت های پیشرفته حتی سبد خرید مشتری خود را تا مراجعه بعدی به سایت محفوظ نگه می دارند. بنابراین مشتری در طی چند روز می تواند یک سبد خرید را تکمیل نماید و سپس هزینه ی آن را پرداخت کرده و خدمات و کالای خود را دریافت نماید. ارائه خدمات در فروشگاه های اینترنتی می تواند به صورت فیزیکی یا غیر حضوری ( مجازی ) باشند.

از خدمات فیزیکی می توان خرید کتاب، مایحتاج زندگی، موبایل و . . .را برشمرد؛ و از خدمات مجازی می توان به فروش فیلم، موسیقی و فرش سجاده ای. . .  اشاره نمود. مهمترین مزیت فروشگاه های اینترنتی در دسترس بودن آنهاست؛ خریدار در هر مکان و موقعیتی فقط با دسترسی به اینترنت می تواند خرید خود را انجام دهد . این روش یک نوع تغییر مدل در شیوه ی تجارت محسوب می شود؛ و برای فروشنده و مشتری سودمند می باشد . اما شروع این تجارت هم نیاز به یک سری عوامل دارد که عدم رعایت آنها می تواند ضررهایی را در پی داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی تک ستاره کویر کاشان به آدرس taksetarecarpet.com و یا ghalikade.ir فروشگاهی است که با مراجعه به آن می توانید اقدام به خرید فرش ماشینی کلاسیک کاشان، پشتی، فرش مسجدی، فرش حسینیه، فرش مصلی، فرش نمازخانه، تابلو فرش، فرش چهل تکه و ... کنید و سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش خود را ثبت کنید.

 


تاریخچه فروشگاه اینترنتی


اولین بار در سال 1991 تیم برنرز لی تجارت الکترونیک را پایه‌گذاری کرد و در سال 1994 که بانکداری آنلاین ایجاد شد، شرکت پیتزا هات اولین فروش اینترنتی خود را آغاز کرد در همان سال شرکت نت اسکیپ ارتباط امنیت لایه انتقال (SSL) را ابداع و ایجاد کرد و خرید اینترنتی به وسیله این پروتوکل ایجاد شد. همچنین در همان سال کمپانی آلمانی اینترشاپ(Intershop) اولین سیستم فروش اینترنتی خود را ایجاد کرد. 1995 شرکت آمازون. کام و سال 1996 شرکت ئی بی نیز فعالیت‌های خود را شروع کردند.

 


تاریخچه فروشگاه اینترنتی در ایران


در این جا شاید برای شما سئوال باشد که فروشگاه اینترنتی در ایران از چه سالی شکل گرفته است ؟ در رابطه با این که تاریخچه فروشگاه اینترنتی در ایران دقیقا در چه سالی رقم خورده است متاسفانه اطلاعات دقیقی وجود ندارد ، اما تاریخچه وب ایران برمیگرده به سال 1372 هجری شمسی ، در سال 1373 ایران نیز به شبکه اینترنت پیوست ، نخستین رایانه که در ایران به اینترنت متصل شد مرکز تحقیقات فیزیک نظری در ایران بوده است . طراحی سایت در ایران میشه گفت از اواخر سال های 70 تا اوایل 800 شکل گرفته است

و میشه گفت حدود سال های 80 تا 85 اولین فروشگاه های اینترنتی در ایران شکل گرفته اند ، یعنی در واقع واژه فروشگاه اینترنتی از 10 تا 15 سال پیش در ایران شکل گرفته است ، یکی از اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران دیجی کالا بوده است که در سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاظر یکی از برگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران است .

پس میشه گفت فروشگاه اینترنتی در ایران هنوز واژه تازه و جدیدی هست ، و در مقابل فروشگاه های واقعی بسیار جوان هست ، شاید تا این جا با برخی از جذابیت های این واژه اشنا شده باشید ، اما جذابیت و پیچیدگی اصلی این واژه را در ادامه بیشتر متوجه خواهید شد.

 


فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی تک ستاره کویر کاشان


چند سال پیش بخش فضای مجازی شرکت فرش تک ستاره کویر تصمیم گرفت تا در راستای خرید و فروش اینترنتی فرش ماشینی اقدام به راه اندازی فروشگاه فرش ماشینی کند. شرکت فرش تک ستاره کویر کاشان در فروشگاه اینترنتی خود به آدرس taksetarecarpet.com اقدام به فروش فرش ماشینی کلاسیک، فرش چهل تکه، فرش یکپارچه، فرش سجاده ای، تابلو فرش و پذیرش سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش کرده است. چنان چه قصد دارید فرش ماشینی و فرش سجاده ای خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید می توانید به فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی تک ستاره کویر کاشان مراجعه کنید.

 

فرآیند خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان از شرکت فرش تک ستاره کویر چگونه است؟

 

مرحله اول خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان: ورود به فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی کاشان

به منظور خرید فرش ماشینی از شرکت فرش تک ستاره کویر ابتدا نیاز است که وارد فروشگاه اینترنتی این شرکت به آدرس taksetarecarpet.com و یا ghalikade.ir شوید.

 

مرحله دوم خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان: ورود به منوی مربوطه

اگر قصد دارید از فرش های 700 شانه کاشان دیدن کنید، وارد منوی فرش ماشینی 700 شانه شوید.

اگر قصد دارید از فرش های 1000 شانه کاشان دیدن کنید، وارد منوی فرش ماشینی 1000 شانه شوید.

اگر قصد دارید از فرش های 1200 شانه کاشان دیدن کنید، وارد منوی فرش ماشینی 1200 شانه شوید.

اگر قصد دارید فرش ماشینی مدرن بخرید وارد منوی فرش مدرن شوید.

اگر قصد خرید تابلو فرش دارید، وارد منوی تابلو فرش شوید.

اگر قصد دارید عکس خود را تبدیل به تابلو فرش کنید وارد منوی تابلو فرش چهره شوید.

 

مرحله سوم خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان: تماس با شرکت فرش تک ستاره کویر کاشان

پس از آن که محصول مورد نظر خود را انتخاب کردید، در مرحله بعد لازم است تا طی تماس با شرکت فرش تک ستاره کویر کاشان سفارش خود را ثبت کنید. برای این منظور با شماره زیر که شماره مدیر فروش شرکت فرش تک ستاره کویر کاشان است تماس بگیرید.

09103851223

 

مرحله چهارم خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان: آماده سازی و ارسال سفارش

پس از طی کردن مراحل قبلی، محصول شما آماده و بسته بندی شده و به آدرس شما ارسال می شود.

 

با خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان از شرکت فرش تک ستاره کویر علاوه بر آن که هزینه های خود را کاهش می دهید از لذت خرید اینترنتی نیز بهره مند خواهید شد.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی