تایتل قالب
شرکت خصوصی فعال در زمینه تولید و تجارت فرش، سجاده فرش و تابلو فرش


قیمت فرش سجاده ای کاشان

در این مقاله در مورد این که قیمت فرش سجاده ای کاشان به چه چیزی بستگی دارد صحبت می کنیم.

 

قیمت فرش سجاده ای کاشان در شرکت سجاده باف به چه عواملی بستگی دارد؟

 

شانه فرش سجاده ای تک ستاره کویر

منظور از شانه فرش سجاده ای چیست؟ منظور از شانه فرش سجاده ای تک ستاره کویر تعداد گره هایی است که در بافت یک متر از عرض فرش سجاده ای ستاره کویر زده شده است. به عنوان مثال، چنان چه ادعا شود که یک سجاده فرش 500 شانه است باید در یک متر از عرض سجاده فرش تعداد 500 گره وجود داشته باشد. بالا رفتن شانه سجاده فرش موجب افزایش قیمت فرش سجاده ای ستاره کویر می شود.

 

تراکم فرش سجاده ای تک ستاره کویر

منظور از تراکم فرش سجاده ای ستاره کویر چیست؟ منظور از تراکم فرش سجاده ای ستاره کویر تعداد گره هایی است که در بافت یک متر از طول سجاده فرش زده شده است. نکته ای که در بیان تراکم فرش سجاده ای وجود دارد آن است که منظور از تراکم فرش سجاده ای تعداد گره های زده شده در سجاده فرش است نه تعداد پودها. منتهی در میان عموم مردم اصولا تعداد پودها به عنوان تراکم فرش سجاده ای گفته می شود. نسبت تعداد پودها به گره ها 3 به 1 است. یعنی به ازای هر گره ای که زده می شود تعداد سه پود به کار می رود. به عنوان مثال اگر گفته شود که تراکم یک سجاده فرش 2550 است با تقسیم این عدد بر سه متوجه می شویم که تراکم این فرش سجاده ای ستاره کویر یزد 850 است. . بالا رفتن تراکم سجاده فرش موجب افزایش قیمت فرش سجاده ای ستاره کویر می شود.

 

دستگاه بافندگی فرش سجاده ای تک ستاره کویر

برای بافت فرش سجاده ای ستاره کویر دستگاه های متعددی وجود دارد. شرکت سجاده فرش تک ستاره کویر کاشان در سایت خود، در مقاله ای تحت عنوان «دستگاه های بافندگی فرش سجاده ای» به صورت مفصل به معرفی این دستگاه ها پرداخته است.

 

جنس الیاف فرش سجاده ای تک ستاره کویر

برای بافت فرش سجاده ای ستاره کویر می توان از الیاف بی سی اف، پلی استر و یا اکریلیک استفاده کرد. بهترین نخی که برای بافت فرش سجاده ای تک ستاره کویر وجود دارد الیاف اکریلیک است. لذا به میزانی که کیفیت نخ فرش سجاده ای باکیفیت تر شود، قیمت فرش سجاده ای ستاره کویر هم بیشتر می شود.

 

وزن فرش سجاده ای تک ستاره کویر

آخرین فاکتور، وزن فرش سجاده ای است که روی قیمت فرش سجاده ای ستاره کویر اثرگذار است. به میزانی که وزن فرش بیشتر شود، قیمت فرش سجاده ای ستاره کویر هم بیشتر می شود.

 

نهایتا، به منظور آگاهی از قیمت فرش سجاده ای ستاره کویر به لینک زیر مراجعه کنید. در این لینک، قیمت انواع مختلف فرش سجاده ای ستاره کویر به تفکیک بیان شده است.

لیست قیمت فرش سجاده ای ستاره کویر

 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی